OUR SPECIALIZED DEPARTMENTS PROVIDE
THE BEST SOLUTION FOR PROJECTS
دپارتمانهای تخصصی ما بهترین راهکارها برای پروژه های شما

OUR SPECIALIZED DEPARTMENTS PROVIDE
THE BEST SOLUTION FOR PROJECTS
دپارتمانهای تخصصی ما بهترین راهکارها برای پروژه های شما

دپارتمان های گروه ماد

دپارتمانهای تخصصی شرکت ماد با همکاری نزدیک و بر اساس رویکردهای محــوری شرکت ماد، راه حل های ویژه و نوآرانه و یکپارچه ای را برای هر پروژه خلـــق می کنند و بر اساس مدیر پروژه اختصاصی هر پروژه (Account Manager)، کلیه دپارتمان از مرحله ابتدای تا انتهای هر پروژه به مشتریان خود خدمات حرفه ای ارائه می نمایند. 

دپارتمان های شرکت ماد علاوه بر خلق زنجیره ارزش یکپارچه در راستای ارائه راه حل های جامع برای هر پروژه، می توانند بصورت مجزا و تخصصی نیز به هر پروژه خدمات ارائه نمایند. “تمرکز، خلاقیت، تخصص” سه محور اساسی در فعالیتهای دپارتمان های شرکت ماد می باشد.

دپارتمان استراتژی و کانسپت (Strategy & Concept Dept)

گروه ماد

مطالعات بازار تخصصی، شناسایی جاهای خالی بازار، بررسی الگوهای بین المللی درست از ویژگیهای زمین، استراتژی های توسعه ای / سرمایه گذاری کارفرما و … به ما کمک می کند تا بهینه ترین استراتژی را برای هر پروژه تعیین کنیم

دپارتمان معماری و طراحی (Architectural & Design Department)

گروه ماد

دپارتمان معماری شرکت ماد با توجه به حضور در فرآیند یکپارچه از تعریف تا فروش و بهره برداری پروژه، از منظر بازار (Market Oriented) و بهره برداری (Property Management Oriented)، پروژه ها را بررسی می نماید و در کنار تیم معماری اختصاصی پروژه، انطباق نقشه ها از منظر بازار و بهره برداری را بررسی و تولید خواهد نمود.

دپارتمان آنالیز مالی (Financial Analysis)

گروه ماد

تعیین ساختار هزینه، تعیین ساختار و مدل درآمدی با توجه به کاربری / تراکم تعیین شده و نیز تعیین پیش فرضتهای مالی با توجه به شرایط کلان اقتصادی بازار و انجام تحلیل های مالی جهت تعیین و بررسی شاخصهای مالی اختصاصی صنعت املاک و مستغلات در این مرحله تعیین خواهد شد.

دپارتمان توسعه و مدیریت پروژه (Development & PMO Services Dept.)

گروه ماد

مشاوره در زمینه انتخاب تکنولوژی متناسب با پروژه در حوزه های مختلف و نیز شناسایی و معرفی برترین تامین کننده های تجهیزات و شرکتها و مشاوران تخصصی در بخشهای مختلف فرآیند توسعه شامل معماری و طراحی، سازه و مهندسی، فونداسیون و اسکلت، الکتریکال و مکانیکال، تاسیسات، انرژی…

دپارتمان برندینگ و بازاریابی (Branding & Marketing Dept.)

گروه ماد

برند یعنی آنچه که مشتریان از ما ادراک می کنند. اینکه ما چه هستیم و چه ویژگیها و مزیتهایی داریم در صورتی اهمیت دارند که مشتریان ما نیز همان ادراک را راجع به ما داشته باشند. تیم تخصصی برندینگ املاک و مستغلات ما می توانند مزیت های مشهود و نامشهود پروژه را با ابزارهای حرفه ای به مخاطبین هدف منتقل نماید. 

دپارتمان تحویل، دکوراسیون و راه اندازی (Hand-Over, Fit-Out & Commissioning Dept.)

گروه ماد

یکی از چالش های اساسی در فرآیند توسعه پروژه های ساختمانی، عدم برنامه ریزی صحیح و اجرای درست فرآیند تحویل واحدهای ساختمانی به خریداران و بهره برداران می باشد.

دپارتمان مدیریت املاک (Property Management Dept)

گروه ماد

قطعا پروژه های ساختمانی که با سرمایه زیاد ساخته می شوند مانند هر دارایی دیگری نیازمند نگهداری، حفظ و حتی ارتقاء ارزش دارد که البته در صنعت املاک و مستغلات ایران این موضوع بسیار مهم نادیده گرفته شده و به همین جهت با گذشت زمان سطح کیفی کار یا زندگی در ساختمانها به شدت پایین آمده و …

دپارتمان واگذاری و فروش (Sales & Leasing Dept.)

گروه ماد

استقرار تیم فروش آموزش دیده با عملکرد مبتنی بر اصول حرفه ای و اخلاق مدار با بالاترین عملکرد از ویژگیهای منحصر به فرد شرکت ماد می باشد. رویکرد سه گانه سودآوری برای سرمایه گذار، خریدار ملک و نیز بهره بردار بعنوان محور اصلی برنامه های واگذاری طراحی شده می باشد.

با کارشناسان ما تماس بگیرید

ایجاد فضایی شفاف، کارآمد و باکیفیت برای صاحبان، سرمایه گذاران، طراحان و بهره برداران املاک با هدف تجاری سازی املاک و مستغلات برپایه دانش، اخلاق به همراه تیمی چابک و معتبر در صنعت مدیریت و مشاوره املاک در کشور.