بازار شهر قم در منطقه پردیسان و در بلوار الغدیر واقع شده است و با دسترسی بسیار مناسب به مناطق پردرآمد شهری از جمله زنبیل آباد و بلوار امین در فاصله زمانی بیست دقیقه ای جمعیتی معادل” 500 هزار نفر” را تحت پوشش قرار خواهد داد. معماری مناسب از منظر زیبا شناختی و عملکردی باعث شده تا مشتریان “احساس خوشایندی” در این فضا داشته باشند. فاز اول این پروژه در “اسفند ماه 1398” همزمان با افتتاح هایپر استار و جین وست و فروشگاه های جانبی آن در طبقه منفی یک افتتاح شدند و فاز دوم این پروژه با فروشگاه های سالیان، پنو، چرم مشهد، مل اند موژ، پنو، آدورا، عصر جدید، کافه لمیز و … در اسفند ماه سال جاری (1399) افتتاح خواهد شد.

شهر قم با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر و توریست حدود بیست میلیون نفر در سال، در طول سالهای اخیر در صنعت فروشگاهی رشد مناسبی نداشته و خیلی از برندهای خوب کشور در این شهر فعالیت ندارند و از این منظر پتانسیل بسیار مناسبی برای رونق این پروژه پیش بینی می شود. ترکیب مناسب کاربری ها (هایپر مارکت، فروشگاه های بزرگ مقیاس، فودکورت و واحدهای غذایی، شهربازی و سینماها) در کنار مدیریت یکپارچه بهره برداری و نیز حضور برندهای معتبر، پلتفرم مناسبی برای رونق پایدار کسب و کار فروشگاهی در این پروژه ایجاد کرده است. از ویژگیهای مناسب این پروژه، ارتفاع سقف بلند و ایجاد المان های معمارانه و هنری در در وید مرکزی بهمراه نورگیری بسیار مناسب از اسکای لایت مرکزی می باشد که می تواند “تجربه خوشایندی از خرید و با هم بودن” را در مرکز خرید برای مخاطبان ایجاد نماید.

شرکت ماد بعنوان “تیم واگذاری و راه انداز” در طول دوره همکاری با این پروژه معظم و زیبا، توانسته بهترین های صنعت فروشگاهی ایران را دورهم جمع کرده و شروع مناسبی برای رشد خرده فروشی مدرن (Modern Retail) را در شهر قم پایه ریزی نماید و این موفقیت به توسعه املاک تجاری (Retail Real Estate) در حال ساخت در قم بسیار کمک خواهد کرد. امیدواریم این پروژه که با همت و پشتیبانی کارفرمای محترم آن جناب آقای اسحاقی به سرانجام رسیده، بتواند تاثیر مثبتی در رفاه اقتصادی و اجتماعی در خور شان مردم مومن شهر قم داشته باشد.

قم، بلوار الغدیر
45000
جناب آقای اسحاقی
16000
1399
-
تجاری

جهت توسعه ارتباطات تجاری در مورد این پروژه، فرم زیر را تکمیل فرمایید

پروژه‌های مشابه