شهر کودک شاپرک

پروژه شاپرک در شرق تهران و در منطقه 4 شهرداری و در محله ای با بافت مسکونی پراکنده و اغلب صنعتی  و در شعاع 1 کیلومتری راسته بازار هفت حوض واقع شده است.

شروع همکاری گروه ماد با این پروژه در سال 93 اتفاق افتاده و باسرعت پیشرفت فیزیکی، مطالعات بازار و تحقیقات میدانی (Market Study) نیز با تمرکز بر تحقیقات کیفی بصورت مصاحبه و تحقیقا کمی بصورت پرسشنامه با 330 نفر انجام گرفت.

در نهایت با عنایت به نتایج مطالعات بازار و ویژگی های پروژه و سایز محدود آن، یک مجتمع تجاری کانسپت محور با موضوع کودک پیشنهاد شد (Marketing Concept) که از سوی کارفرما مورد توجه قرار گرفت. بدلیل عدم وجود مرکز خرید تخصصی کودک در زمان بهره برداری پروژه، تفاوت در هارمونی صنفی و تنوع در کالاهای مربوط به کودک شانس ورود با بازار دو چندان گشت و در فاز واگذاری تهدیدهای کمتری پیش رو قرار داشت.

از طرف دیگر سه طبقه ی اداری نیز با محوریت کودک و خدمات مربوط به آن ازجمله بخش سلامتی، خانواده، آموزشی در نظر گرفته شد که مکمل بخش تجاری گردند و در مجموع 7 بخش مجزا در خدمت رسانی به کودکان در نظر گرفته شد.

در نهایت با توجه به پتانسیل های پروژه و همکاریِ کارفرمای محترم در زمینه نحوه ی واگذاری (Lessing) ، افتتاحیه مرکز خرید کانسپت محورِ شاپرک، تحت عنوان شهرکودک شاپرک در سال 1395 با تلاش های مستمر گروه ماد اتفاق افتاده است.

در حال حاضر این پروژه با 100% ظرفیت درحال فعالیت است و از منظر شاخص های اقتصادی و بهره برداری از جمله ضریب اشغال، میزان پاخور، سبد خرید و لیست انتظار و … یکی از برترین مراکز خرید کانسپت محور در زمینه کودک بشمار میآید.

اتوبان باقری، بزرگراه رسالت
۲۵،۰۰ مترمربع
آقای مفاخر
۲۰۰۰۰ مترمربع
93
۰۰۰ مترمربع
تجاری تخصصی-اداری

جهت توسعه ارتباطات تجاری در مورد این پروژه، فرم زیر را تکمیل فرمایید