مجتمع تجاری اداری آرتمیس فرمانیه

 پروژه آرتمیس در شمال و در منطقه 1 شهرداری تهران و در محدوده توسعه یافته پاسداران-فرمانیه واقع شده است. ساخت این پروژه از سال 90 در حالیکه رقبای تجاری اداری جدی در حوالی پروژه فعالیت نداشتند، اتفاق افتاده است.

همکاری گروه ماد با این پروژه در سال 93 و با بررسی بازار هدف پروژه (Target Market) و تعیین کانسپ بهره برداری (Marketing Concept) شروع شده است. عمده فعالیت در زمینه معماری و درحوزه بهینه سازی نقشه ها بصورت تجمیع واحد های فروشگاهی و آماده سازی برای برندها و کسبه منتخبِ پروژه اعمال گردید. ساده سازی و خوانایی پلان طبقات، از نقاط قوت پروژه بشمار میآید.

در نهایت پس از مُهیا ساختن نکات بهره برداریِ قبل از افتتاحیه، با توجه به پتانسیل های ذاتی پروژه و همکاریِ کارفرمای محترم در زمینه نحوهی واگذاری (Lessing)، سه طبقه فروشگاهی و یک طبقه فودکورت در سال 1394الی 1395 به روش اجاره داری واگذار شدند و و پس از ماه ها تلاش تیم آماده سازی و راه اندازی (Fit out & Commissioning)، با موفقیت افتتاح شد.

در حال حاضر علی رغم حضور رقبای جدی و  بزرگ (Mega size) در منطقه هدف، این پروژه با توجه به سایز خود، موفق، پررونق و در حال فعالیت است.

خیابان فرمانیه
۱۷۵۰ مترمربع
مهندسین مشاور طرح جویان میهن
۳۰۵۰۰ متر مربع
94
۰۰۰ مترمربع
تجاری -اداری

جهت توسعه ارتباطات تجاری در مورد این پروژه، فرم زیر را تکمیل فرمایید