زیگورات سیرجان

سیرجان  شهری تاریخی و صنعتی و مرکز شهرستان سیرجان در غرب استان کرمان است. این شهر با توجه به قرار گرفتن در تقاطع محورهای مواصلاتی تهران – بندرعباس و کرمان – شیراز از گذشته تاکنون، مورد توجه بوده‌است جمعیت شهر سیرجان بر پایه سرشماری سال ۹۵ برابر 199704 نفر بوده‌است و به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمان بعد از شهر کرمان می‌باشد. سیرجان یکی از شهرهای صنعتی و اقتصادی کشور به‌شمار می‌رود و همچنین این شهر دارای بزرگ‌ترین معدن سنگ آهن خاورمیانه یعنی گل گهر است. ارتفاع شهر سیرجان از سطح دریا ۱۷۶۶ متر است. سیرجان در یک دشت مرتفع قرارگرفته و از آب و هوای معتدل تر و مناسب تری نسبت به سایر شهرهای اقلیم نیمه کویری ایران برخوردار است. و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پسته در ایران است.

مجتمع تجاری زیگورات در یکی از بهترین مناطق شهر سیرجان و در مسیر اصلی تهران-بندرعباس واقع شده است، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی ایده آل؛ همینطور همجواری با بزرگترین و مجلل ترین هتل جنوب شرق کشور (هتل پنج ستاره بین المللی پارس زیگورات)، بوستان های اصلی شهر و موزه بین المللی فرش و گلیم سیرجان باعث افزایش جذابیت پروژه زیگورات سنتر گردیده است.

با توجه عدم وجود پروژه های مشابه در شهرستان های همجوار مانند بردسیر، شهر بابک، بافت، نی ریز و حاجی آباد پتانسیل جذب مشتریان و افزایش پاخور مرکز خرید زیگورات را بالا برده است.

مجتمع تجاری زیگورات در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در 4 طبقه با خالص تجاری 8000 متر مربع با امکاناتی نظیر فودکورت، شهربازی، هایپراستار، کافه و رستوران، پارکینگ با ظرفیت 450 خودرو بنا گردیده است.

استان کرمان، سیرجان
---
---
8000
1400
---
تجاری

جهت توسعه ارتباطات تجاری در مورد این پروژه، فرم زیر را تکمیل فرمایید

پروژه‌های مشابه