مرکز تجارت اطلس تبریز

شهر تبریز بعنوان یکی  از کلان شهرهای ایران، پتانسیل بسیار خوبی در جهت شکل گیری پروژههای بزرگ و مراکز خرید دارد. پروژه مرکز تجارت اطلس با 18 طبقه سازه ای، در یکی از بهترین موقعیت های شهری و در مجاورت فضای سبز و پارک محله ای احداث شده است.

همکاری گروه ماد با این پروژه در اوایل سال 94، زمانی که پیشرفت فیزیکی پروژه در مراحل انتهایی خود بر میبرد، اتفاق افتاد. با توجه به فروش حجم زیادی از واحدهای تجاری اعم از غذایی و فروشگاهی، سازمان دهی و مدیریت یکپارچه مالکین، امر بسیار دشواری در روند توسعه پروژه محسوب میشد.

عمده فعالیت در زمینه بهینه سازی نقشه های معماری بازطراحی سبد متراژ فروشگاهی و تبدیل 263 واحد به 109 واحد با تجمیع واحد ها و آماده سازی بستر طبقات برای جذب برندها و کسبه بشمار می آید.

 در روند توسعه کانسپ بهره برداری(Concept Planning) موضوع تعداد طبقات تجاری و سیرکولاسیون عمودی، جهت اختصاص فضا به صنوف/ برندها و جانمایی آنها در پروژه یکی از محورهای تأثیرگذار است.

بمنظور حفظ و افزایش ارزش اقتصادی پروژه در زمان پس از افتتاحییه، با شروع فاز واگذاری(Lessing)، فعالیت تیم راهاندازی (Fit out & Commissioning)، جهت مُهیا ساختن زیرساخت های ضروری در زمان بهره برداری، بطور جِد اتفاق افتاد. 

سرانجام با همراهی کارفرمای محترم، افتتاحیه اولیه پروژه در زمستان 1395 در راستای تأمین نیاز شهروندان با عملکرد فرامنطقه‌ای و با  تبدیل به یکی پروژههای موفق در شمال غرب کشور صورت گرفت.

 

در حال حاضر، این پروژه با ظرفیت کامل، موفق و پررونق در حال فعالیت است.

تبریز، خیابان ولیعصر، انتهای همافر غربي
۳۸۰۰ مترمربع
گروه ایرانیان اطلس
۴۹۳۰۰ مترمربع
94
۰۰۰ مترمربع
تجاری

شاخص های مرکز تجارت اطلس تبریز

جهت توسعه ارتباطات تجاری در مورد این پروژه، فرم زیر را تکمیل فرمایید